Detail lektorky: Lektorka Veronika O. s 7 letou praxí
Osobní profil
Osobní údaje:
Kontaktní údaje:
Odbornost
• Bakalářské studium jednooborové psychologie, katedra psychologie, FF UP Olomouc, 2002 – 2006 • Magisterské studium jednooborové psychologie, katedra psychologie, FF UP Olomouc, 2009 –dosud • Výcvik v telefonické krizové intervenci - 120 hodin, CSSP-RIAPS, Praha 2008 • Výcvik v krizové intervenci Tělo a krize, Centrum krizové intervence, Kutná Hora 2006 • Výcvikový kurz Trauma, Centrum krizové intervence, Kutná Hora, 2007 • Složená zkouška z anglického jazyka dle standardů NATO – STANAG 6001 – stupeň 3 • Složená zkouška z anglického jazyka The First certificate, Cambridge University, Velká Británie • Kurz metodologie pro lektory anglického jazyka při AČR, Texas, USA. PRAXE: Lektor anglického jazyka 2002 - 2008 (Gymnázium, 152. záchranný prapor AČR), Psychologická služba 2003 – 2008 (152. záchranný prapor AČR), Centrum krizové intervence - pracovník linky důvěry 2006– 2009, Občanské sdružení Prostor - lektor primární prevence 2009.
Regiony
Osobní charakteristika
Při práci se skupinou vsázím hlavně na naslouchání a zpětnou vazbu, mojí devizou je empatie, zároveň otevřenost a temperament. Nejsem pesimistka, ale nedívám se na svět přes růžové brýle. Hned tak mě něco nerozhází. Působím jako extrovert a vedoucí typ. Mám ráda humor a když je mi zadána práce, snažím se ji splnit na 100 procent. Je na mě spolehnutí.
Přednosti lektorky:
- komunikativnost
- otevřenost
- humor
- Lektoruji v: AJ
Cena lektorství 11-13 tis. / den *
Hlavní témata:
- Asertivní komunikace a řešení konfliktů
- Komunikace s obtížnými klienty
- Obrana před manipulací a nátlakem
- Syndrom vyhoření a Work & live balance
- Time management a zvládání stresu
Další témata:
- Asistentka manažera (obchodní korespondence, etiketa, administrativa)
- Emoční inteligence
- Kreativita
- Manažerské rozhovory (přijímací, hodnotící, zpětná vazba)
- Nákupní dovednosti
- Obchodní vyjednávání, argumentace a přesvědčování v prodeji
- Přesvědčivá prodejní prezentace
- Rétorika a komunikační dovednosti
- Sebeprezentace a vystupování
- Styly vedení lidí, typologie týmu
- Telefonování a klientský přístup
- Typologie osobnosti
- Vedení a motivace týmu
- Zákaznická typologie
- Zákaznické centrum, call centrum, zákaznický servis
Cílová skupina:
Asistentky, mistři, zaměstnanci call centra, obchodníci, středí management a top management.
Cena poradenství od 1.000Kč/hod *
Osobní a firemní koučink, příprava a realizace AC/DC a přijímacích pohovorů.
Oborové reference
- Automotive: INTERACTION - Kreativní řešení problémů, obchodníci
- Energetika: ČEZ - Měsíční interaktivní výcvik pro pracovníky elektrárny Dukovany se zaměřením na spánkovou hygienu a zvládání stresu. :: ĆEPS, a.s - Prevence proti stresu, Rozvoj komunikačních dovedností
- Obchod: Makro - Komunikační dovednosti
- Služby: Hospimed spol. s r. o. - Zákaznický servis, asertivita, koučování, time management.
- Státní správa: Státní zemědělská a potravinářská inspekce - Efektivní vedení porad, vedení týmů :: Státní zemědělská a potravinářská inspekce - Komunikace, negociace, asertivita :: Státní zemědělská a potravinářská inspekce - Stres management :: Státní zemědělská a potravinářská inspekce - Time management :: Kraj Vysočina - Zvládání konfliktů
- Výroba a stavebnictví: Gühring, s.r.o. - Obchodní a prezentační dovednosti :: LOVOCHEMIE as - OSOBNÍ ROZVOJ :: SPOLCHEMIE a.s - Osobnostní rozvoj, komunikační dovednosti, zlvádání konflitků, prevence proti stresu :: Kofola a.s. - Outdoor :: KOVONA a.s - ŠKOLÍCÍ PROGRAM +TEAM BUILDING
* ceny jsou bez DPH
Vizitka lektorky
Plný profil lektorky uvidíte po Vaší registraci a přihlášení, kdy můžete zažádat o představení lektora.
Registrace je zdarma.